Erkännande..

Ja jag får väl erkänna att den där diskmaskinen står fortfarande tom och väntar på att bli full och ingångsatt.. *skäms*

Jag är alldeles för seg idag.. :/ Har massa att göra ändå sitter jag bara här och gör massa onödiga saker.. Gör ju inte ens det jag lovat..

Har ju lovat ett inlägg både om alla hundar som var hos mamma plus hur jag gjorde "tårtorna".. :P

Nej nu får det bli skärpning!! Först diskmaskin, sen fram med en svart soppsäck för att kasta lite saker.. Sen plocka upp i hallen som ser ut som en bomb slagit ner, sen ut med barnet och hundarna och hoppas på att barnet somnar så att man kan ställa honom ute så han får lite frisk luft.. :)

Nää nu får jag sluta vara så seg.. Konstigt nog så händer det inget här hemma om jag inte gör nått.. Är det på samma sätt hos er?! :P *thihi*

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Haha jaaa men hon lät verkligen exakt som det!! hah en sån jäkla kombination va? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback