Dags för sängen..

Nu har jag precis varit ute och gått en liten promis med vovvarna.. Hade Kim och Daisy som sällskap oxå så det var trevligt.. :)

Nu tänkte jag natta mig för att imorgon (lr ja senare idag blir det ju) så ska vi åka hem till Uddens mamma för att hon fyller år.. Hon har inte träffat Elliott på jätte länge så det ska bli lite kul.. :) Det var säkert ett x antal månader sedan dom sågs.. Kanske nått man ska bli bättre på.. Men det finns ju lite omständigheter som gör att det inte alltid lämpar sig att åka dit.. :/ Men men, det är ju inte bara upp till oss att besöka henne kan man ju tycka..
Well well imorgon ska vi dit iaf.. :) Och då blir det väl troligtvis kakor och sånt najs så Elliott kommer nog att vara glad.. *haha* ;P

Jag frågade Kim om han kunde ta vovvarna, så slipper vi släpa på dom iaf.. Vi ska ju ändå åka en bit och sen vet man ju inte vad det är för folk där så dom trivs nog bäst hemma hos Kim skulle jag tro.. :)

Men nu var det sängdax ja.. Klockan är mycket.. Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Annika

jo vi får hoppas att det håller i sig...i morgon kanske man sitter med en chokladkaka i handen igen...usch nee...

Postat av: Eva

Jag hoppas att du vågar baka lite cupcakes under 2008! :o))
Du får visa isåfall.
/EVa

2008-01-01 @ 16:14:34
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Eva

Hoppas du får en bra dag imorgon!
Och sov så gott. :o))
/Eva
P.S. Tack för alla gulliga kommentarer du skriver hos mej, dom värmer verkligen. :o))

2008-01-02 @ 00:19:40
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback