Dagens lista!

Detta är tänkt att jag ska orka med idag.. :)

  • Skriva annons på hamsterungarna
  • Disken
  • Göra rent några av hamsterburarna
  • Ta kort på hamstrarna - De vuxna (kommer nog göras senare i helgen)
  • Kolla in ett visst mail.. ;P
  • Städa tv-hyllan
  • Städa databordet, installera skrivaren
  • Skicka bilderna till Maria
  • Alla hjärtans dag?!
  • Ha av mamma: Spån och Dunaburen

Det var inte riktigt 10 saker som ska göras utan även saker att tänka över och som ska hända.. :) Får se hur många saker jag hunnit stryka över innan jag går och nannar för kvällen.. :)
Jag kanske ska lägga in tvätten oxå i listan.. *thihi* För det ska ju oxå göras.. Det är ju inget jag kan skjuta upp om jag inte vill vänta typ 10 dagar till nästa gång.. :/ Vi är rätt många om samma tvättstuga så om man missar sin tid och inte avbokar den så blir folk väldigt arga och skriver lappar.. *haha* :P

Här har vi nämligen ett system som gör att man inte kan komma in i tvättstugan på nån annans tid. Utan har jag tid mellan 17.30-21.00, som ikväll, så är det bara jag som har tillgång till tvättstugan den tiden. Så här är det ingen som kan komma och sno tiden om man inte är där efter 20min.. Så om jag har tid från 17.30 så kan jag vänta till kl 20 innan jag går ut, men då har man iof bara en timme på sig sen, vilket inte hinns med både tvätt maskin och tork tumlare.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback