Dagen..

Precis när jag skulle börja klä på Elliott så att vi skulle springa iväg till kassaservice så ringde telefonen.. Det var en Maria som skulle komma och köpa kaninbur idag.. Det hade jag ju helt glömt bort.. :/ Hon ringde vid 16.00 och sa att hon skulle vara framme om ca 30min.. Jag tänkte; "hoppas hon talar sanning annars lär vi missa kassaservice"..

Men hon kom efter ca 20-25min så jag och Elliott hann gå till kassaservice och inte bara sätta in barnbidraget utan även 200kr till. Fick 150kr för buren sen var jag rik sedan innan med en 50-lapp jag kunde sätta in på kontot.. *haha* :P Sen gick vi in på bibblan och kollade lite.. Funderade på att köpa en sallad på fiket men ångra oss och tänkte att vi köper nått lättlagat på Ica istället..
Så vi gick till Ica och handlade det på listan och så började vi gå mot apoteket och först då kom jag på att jag glömde ju köpa nå lättlagat på Ica så vi gick fort till fiket och köpte oss en sallad istället.. Slapp jag laga nått.. ;P

Sen så var vi off to apoteket.. :) Väl där köpte vi yttligare en ny tandborste till Elliott, så nu har han 3st.. *thihi* ;P
Sen så vart det avmaskningsmedel till både hund och katt, jag som trodde det var samma till dom trodde helt fel och fick betala dubbelt så mkt mot vad jag räknat med.. Sen hade dom inte den storleken på medel som jag ville ha till hunden så jag fick köpa den största varianten men det spelar väl ingen större roll.. :) Det är Kim som ska ha det mesta till Daisy så han får minsann hjälpa till med betalningen.. ;P Sen så köpte jag ju alvedon till honom oxå så han är minsann skyldig mig pengar.. :P

Sen hem och äta sallad.. Jätte gott tyckte både jag och Elliott.. Elliott slicka typ rent skålen.. :) Det var tydligen gott med pasta, tonfisk, räkor, majs, gurka, sallad och vad det nu mer är i salladen.. *thihi* :) Han åt även upp 3st oliver!! Bläää!!! Jag tycker inte om oliver!! Som jag säger till Udden; den enda Oliver jag tycker om är hårig och har 4ben.. :) Och det är inte för att den är gammal.. *haha* :P Fast nog början han bli gammal den lilla fulingen.. :)
Lilla vovselovsen.. :)

Så vi fick lite gjort idag iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback