Chipmunks..

När jag var liten kollade jag på Alvin and the Chipmunks eller jag sa nog Chipmunkarna tror jag.. *thihi*
Tror faktiskt att mamma ska ha en VHS med bandet jag brukade kolla på.. :)

Men iaf.. När jag och Udden kollade på kommande filmer som ska komma ut på bio vad hittar jag då?!! Jo Alvin and the Chipmunks kommer till bio om 19 dagar!!!! :D Snacka om att jag ska gå och se!! WIIEEE!! Och vem e med och har "huvudrollen" jooo "My name is Earl"-Jason Lee som jag gillar!! :) Han är duktig! Han brukar va med i Ben Afflecks filmer.. ;P Eller han har väl vart med i en eller två.. *haha* :)

Och sen av en händelse så går jag in på youtube och söker på Chipmunks och vad hittar jag?! Jo massa kända låtar som är omgjorda till Chipmunks sånger.. *haha* Helt klart bäst! Så det har jag roat mig med på morgonen.. :)






Här är orginal themet.. ;D
 

Alvin, Simon och Theodore.. Jag älskar namnet Theodore.. Såå vackert!! :D

Kommentarer
Postat av: Toge

Chipmunkarna!!!
Ahh!! Det visade dom ALLTID på ikea i lekrummet....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback