Brittan på rymmen..

Rascal låg spänt utanför hamsterrummet och kollade och väntade på besök.. Jag öppnar dörren och vad får jag se?! Jo Brittan springandes på golvet.. Då hon inte är helt tam tänkte jag att det kommer bli svårt att få tag på henne, men det var inga problem alls.. *thihi* Hon kom tillomed fram och hälsade när jag satte mig på golvet för att plocka upp henne.. Hon luktade inge vidare.. :/ Brunst.. Blää..

Det verkar som att mina honor är lite missnöjda med att dom inte "får nått" varje gång dom brunstar så dom känner att dom måste ge sig ut och leta på egen hand.. *haha* :P Men lilla Tosca som rymde förra gången är ju alldeles för liten för att paras.. Brittan därimot är väl rätt på pricken typ 4mån lr nått och därmed "parningsklar" men eftersom jag redan parat en annan hona så vill jag vänta. Plus att jag försöker fortfarande få den där Qaramell parad, men hon vill inte.. :(



Nu kan en sak på listan strykas.. Bilderna är skickade via mail till Maria.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback