Blöjan brevid..

Var precis in och kolla till Elliott för att han skrek. Jag trodde först att han kanske var hungrig men när jag kommer fram till spjälsängen ser jag att det ligger nånting brevid honom.. Skumt tänker jag och känner på det.. Men va f*n det är ju hans BLÖJA! :S Då tar jag upp honom och ja han är blöjlös.. Han hade vaknat av att han hade kissat i sängen och var blöt eftersom blöjan ramlat av.. :S Det är första gången det händer.. :P

Så det var bara att gå och sätta på honom en ny blöja och sedan gå in och byta lakan.. Som tur e har vi ett sånt där kiss skydd under lakanet så madrasserna vart inte förstörda iaf.. :) Och det är ju det som är viktigast.. *haha* :P

Elliott verkar ha somnat om på en gång. Jag la honom ner på min säng medans han vänta på att "städerskan" hade bytt lakan klart och då gnällde/smågrät han lite och när jag tog upp honom och gick mot spjälis så protestera han lite oxå men så fort jag lagt ner honom och gick ut ur rummet så har han varit lugn.. :) Skönt..
Jag hoppas han ska sova så bra som igår natt..

Själv ska jag ta en kopp thé till för min hals, ringa Udden och sedan fixa mig för natten och gå å nanna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback