Blandade känslor..

Jag kom precis på att jag har inte ammat Elliott på två dagar.. TVÅ DAGAR!!! Känns helt skumt ju.. :/ Nästan så att jag vill gå och rycka upp honom nu och tvinga honom tutta lite.. :S

Usch jag vet inte vad jag tycker, känner eller vill känna.. Känns ju jätte konstigt..

Visst inte trodde jag att jag skulle amma honom tills att han var 18år men att det bara skulle sluta så här utan att jag ens tänkt på det.. :S Nja jag vet inte.. :/ Känner mig lite illa till mods.. Det känns inte helt bra just så här i natten.. Men det finns en liten röst där inne som ropar "YEAH".. Men just nu hörs den väldigt svagt..

Min bebis kommer inte längre vara bebis.. Inte liten bebis iaf.. :/

Nää jag får sova på saken.. Imorgon tycker jag säkert det är skönt.. Men jag vart så chockad nu när jag tänkte på det bara.. Vart helt paff.. Det var jag ju inte beredd på eftersom han inte velat sluta.. Men han tuttar ju mest om nätterna men nu när han inte ligger i våran säng så kan han ju inte tutta om nätterna.. Nu blir det välling om nätterna istället.. :)

Nej som sagt: sova!! (ingen som märker att jag igentligen inte vill krypa till kojs?! men fy vad jag kommer ångra det imorgon.. *usch* ångest..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback