Basker TÄVLING!!

Nu har Ysolla en tävling där hon tävlar ut 2 jätte söta mössor.. Eller basker är väl det rätta ordet.. :) Dom finns i två färger; vit och grå. Båda med en söt liten svart rosett längst fram. :)

image731
Klicka på bilden för att komma till tävlingen..

Nu undrar ni säkert varför just JAG förtjänar att vinna denna ursöta mössan och ja du det är så enkelt som att: Jag har ingen mössa, vilket gör att så fort jag går utanför dörren så fryser jag om mitt lilla huvud. Och då jag är väldigt kräsen så passar det inte med vilken mössa som helst men dessa två föll jag som en fura för. Dom är ju hur gulliga som helst. Jag kan helt klart se mig själv i nån av dom.. Favoriten är nog den vita, efter många turer hit och dit.. ;)
Men som sagt; jag tycker att jag ska vinna den just för att jag äger ingen mössa och Elliotts mössor passar tyvärr inte mig. Belive me I have tried..


(Klickbara bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback