Äntligen..

Ja nu äntligen.. Bara sisådär 4 timmar senare så har diskmaskinen äntligen fyllts och satts igång.. *thihi*

Jag har även tagit fram en soppsäck och börjat plocka lite.. :) Hundarna hjälper till på så sätt att dom ställer sig framför benen och gör så att man nästan trillar på näsan.. Det är mest Daisy, lilla rottis flickan, som står för den delen.. Men hon är ju alp, hon vet inte bättre.. :P

Men det fick mig att tänka på en viss blogg där innehavaren till bloggen har 2 grand danois som båda är valpar.. Man kan ju bara tänka sig hur dom har det.. :D Fast där kanske man hinner se dom lite bättre innan man trillar rakt över dom. Fast det förståss det går ju fort, i ena sekunden är dom på ett ställe för att andra sekunden vara precis framför fötterna.. Nu har jag tyvärr aldrig haft glädjen att träffan en GD och kela med den.. Men om jag fick chansen skulle jag helt klart vilja träffa dessa två blåa töser (?) som verkar helt underbara! :D Super vackra är dom iaf! :)

Vill ni oxå se vilka jag pratar om så kan ni gå in här:
http://xahxa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback