Ahh jag blir galen!

Gick och la Elliott för att han skulle få sova lite middag. Grinigt barn, orka.. Och tänker att bara vi lägger oss så lugnar Daisy ner sig och sover hon med..
Precis när jag börjar slappna av och ögonen känns tunga hörs *gnag gnag*. Vad gör hunden?! Jo tuggar på spjälsängen!! Som fö är min systers som tycker att djur behövs inte finnas överhuvudtaget. Hon är ingen djurälskare.. Så hon lär bli måttligt glad. Hon ringde mig häromdan och ville ha tillbaka spjälsängen för att sälja den.. Säkert många som vill ha den nu för det priset hon hade tänkt ta.. I don't think so.. Men eftersom det är lillebrors hund är det hans bekymmer. Han får betala!

Men iaf. För att kunna vila/sova lite medans E sover så att jag inte är alldeles för grinig hela dan så stängen jag in Daisy i badrummet. Jag tar bort papperskorgen med blöjor och kattlådan då jag vet att hon gärna knaprar på bajs i alla former.. *suck* Gör inget om det är lite grus på, delikatess iaf.. *blää*

För att göra en lång historia kort: När vi har sovit klart så går jag för att släppa ut hunden. Och vad möts jag av?! Joo detta:

image280
ORKA


Det låg en bajshög oxå som jag "råka" ta upp innan jag kom på att dokumentera händelsen.. Usch tvi och blä!! Äckelhund!! Rummet luktar som en blandning av hundbalsam och bajs.. Jätte fräsch. Britneys nya parfym? Den kan man ju verkligen kalla courios, för alla kommer att bli nyfikna(inte på ett bra sätt) på vad det är för en äcklig doft man sprutat på sig.. Bläää.. Jaja det är väl bara att snällt svabba upp och se glad ut.. *suck*

Men innan jag tar itu med detta måste jag byta bajsblöja på barnet.. Ahh bajs överallt.. Jag blir galen!!!


Kommentarer
Postat av: Sadia

oj, haha roligt och städa det :P

Postat av: Annika

hhahaha stackare!
kul att du hamnat på mest aktiva listan! =)

2008-01-10 @ 16:24:51
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Ladysoul

Hahahaha.. Britney :P

2008-01-10 @ 21:25:58
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback