WinterWonderLand..

Det är massa snö ute.. Tog kort igår kväll när jag var ute sista rundan med vovvarna men jag hade ju stängt av datorn innan jag gick ut så jag kunde ju inte lägga in dom då.. :/
Men här kommer lite blandade bilder från igår och idag..

Vi börjar med gårdagens bilder.. :)


Det vart inte så många då jag gjorde lite fel så det vart några konstiga bilder som e lite väl mörka o så.. :/

Dagens bilder.. Jag tänkte ju inte på att jag hade mörk grejjs inställningen så att bilderna ska bli mörkare, men det var nog bäst så för nu ser inte bilderna så suddiga ut som dom brukar kunna göra.. ;P






Så det var nog alla.. *thihi* ;P Klicka på bilderna för att se den större.. :) Kotten har börjat stödja på sitt ben igen, hon kan halta till nångång ibland. Typ som ett barn som kommer på att ja just det jag har ju ont.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Malin

villka fina bilder, och otroligt söta hundar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback