Vanesak eller dum i huvudet?!

Ibland är jag konstig..

Jag har tappat bort min kamera.. Jag går och letar efter den. Har kollat i väskan, hallen, inne hos hamstrarna, vid datorn, vid tvn, ja på en massa ställen.. I köket ligger den inte heller men där ligger min nya grunkeligrunk almenacka som jag köpte tidigare idag och vad tänker jag då?!

Jo men jag kan ju ta kort på den här medans jag letar.. VA?!! Hur sjuttsike ska detta gå till?!

Ibland är jag konstig.. *haha* :P Men det bjuder jag på.. ;P

Kommentarer
Postat av: Patrik Wallin

Du har kanske mycket som du tänker på.. Vi får hoppas det bara är det! ;)

Postat av: Tu Madre

Slutade amma dottern så fort hon fick sina tänder, vid 7,5-månaders ålder. Men Antonio var ju bara 4 månader när han fick sin första... Men han fyller ju snart 6 mån, så det kan nog bli dags att sluta trots allt.
Strongt av dig att amma en unge med 8 tänder! hahaha

2008-02-12 @ 18:45:59
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu Madre

nääe, har du aldrig själv gjort så? :P

2008-02-12 @ 19:21:40
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback