Vad skönt det känns!

Har precis sagt ifrån på skarpen till en vän och avsagt mig medhjälpar rollen på hamster.ifokus.

Jag vägrar bli ihopkopplad med deras översittarfasoner! Jävla makt missbruk är vad det är!!

Sitta och skriva att en 11 åring är dum som har parat sin hamster och sedan påstå att det varken är ett påhopp eller att det syftar på att personen i fråga är dum.. Hur kan man skriva att nånting är dum gjort och inte syfta på att människan som gjort handlingen är dum?! Ansvarar man inte själv för sina handligar?! Om jag skjuter en person då gör jag bara en dum handling men jag är inte en dum person.. För mig går det inte ihop utan om jag gör en dum handling är jag en dum person. Självklart kan man alltid bättra sig men för stunden ser det inte bättre ut..

Och vilka är dom att bestämma över vilka hamstrar som får paras och inte?! Ja som ni kanske förstår är jag lite lätt upprörd just nu! Skrev ett argt mail till sajtvärden som är en "god" vän till mig.. Eller snarare var!

Fast jag är inte den som brukar vara långsint så bara hon börjar tänka som jag så kan hon få komma tillbaka som en vän.. Annars slipper hon.. Jag lär ju inte gråta över det iaf.. :P Hennes förlust! ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför kan du göra inlägg i din blogg men inte jag?? :S

Postat av: Linda

Ööhöömm.. Är hon typ 16år?

2008-02-08 @ 12:48:05
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback