Upp och Hoppa!

Helt klart bäst!! Den enda låten jag gillade om jag ska vara ärlig.. Visst jag älskar Martins röst men själva låten tyckte jag var så där men det var helt okej för min del att BWO oxå gick vidare.. Men hade vi trott nått annat?! Nej.. ;P

Tänka sig att det har varit, vad är det nu, 27 bidrag hittentills och jag har gillat typ 2 av dom.. "Empty Room" och nu denna "Upp och hoppa".. Det får ju en att tänka; behövs det verkligen flera småtävlingar?! För mig hade det räckt med en stor tävling där allt avgörs på en och samma gång.. Så många bra låtar är det faktiskt inte..

Det verkar nästan lite som att dom gör fler deltävlingar för att tjäna pengar och då dom inte får tillräckligt många låtar så fyller dom ut med skumma, värdelösa låtar.. :S Eller ännu bättre; vi skiter i låtarna vi går efter kändisarna som sjunger dom!!

Nej det var helt klart bättre förr!!

Finns dock en liten sak som gör att allt inte var bättre för och det är: BJÖRN GUSTAVSSON!!! Ahh mera Björn åt folket!! :D Hans låt idag var KLOCKREN!! *haha* :D Carina Berg!! *haha* ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller med dig.. skulle bara vara en tävling....

Postat av: Johanna

det skulle inte vara helt fel. så får man bara garva lite åt honom.

2008-02-23 @ 22:12:25
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com
Postat av: Patrik Wallin

Mmmm... Ja det blir för mycket nu när det ska vara flera tävlingar.. Den där upp och hoppa minns jag knappt hur den gick. Så pass bra tyckte jag den låten var. Men det var mycket som var värdelöst denna omgång. Men det är som sagt iaf tur att Luuk och Björn
kan roa lite iaf. Men hon Nour, som ska vara komiker, hon är ju inget rolig alls. Fattar inte vad hon gör där ärligt talat.

2008-02-23 @ 22:17:57
URL: http://beerlover.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback