Trötter..

Känner mig lite som en zombie.. Är riktigt trött.. Ska snart gå å sova lite middag med sonen.. Tänkte dock plocka i och ur diskmaskinen först och sätta igång den så att jag gör lite nytta trots att jag sover.. *thihi*

Jag har d senaste dagarna börjat fundera mer o mer på att ha inte bara en utan två tävlingar här på bloggen.. Men frågan är bara vad priset ska vara.. Vad vill folk vinna?! Jag funderar på att plocka ihop ett litet paket till ena vinsten och till andra har jag en liten jätte söt väska som jag funderar över..

Nått om låter intressant? ;)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Jaaaa, täävling!!! wiiiie!! =)
Förresten, du har aldrig tänkt på att äta lite druvsocker? =P

Postat av: Susie Kate Mela

Haha jag har också bara killkatter och ROSA saker. Rosa matskålar, rosa leksaker, rosa klösbräda och dessutom en rosa hjärtformad säng, haha! men dom har inte klagat :P

2008-02-27 @ 13:03:50
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback