Trötter..

Jag är helt mega trött just nu men jag ska beta mig igenom de 172 blogg inlägg som kommit in under dagen i min bloggkolls lista.. ;P Lär nog inte läsa igenom så noga, men vem säger att jag någonsin gör det.. *haha*

Mamma och jag åkte in till Uppsala och shoppa kläder.. Först in på Lindex där jag köpte strumpor till både mig och Ellan. Hittade även en body plus ett set som ska köpas sen så fort lönen kommit!! Det MÅSTE han bara ha!! *haha* :D
Sen gick vi in på KappAhl och köpte fler strumpor och en sommarbody.. :) Bodyn var inte den snyggaste men helt klart överkommlig och helt klart ett okej pris med sina 39kr.. ;P

Sen var den roliga shoppingen slut för sen gick vi till Coop och sedan iväg till Ikea men på Ikea vart det bara korv för att stilla hungern.. :) Sen hem till mig och hämta Oliver och så vidare hem till mamma där det känns som att jag spenderat den mesta delen av dagen, när jag inte suttit i bilen då da.. ;P
Så här blir det alltid när jag bestämmer mig för att städa och verkligen har ångan uppe. Visst kan jag säga nej men ärligt vad skulle du helst välja; åka och shoppa lite eller stanna hemma och städa?! *haha* Jag kan ju lova att städningen är kvar här hemma och väntar på mig.. ;P

Vi var även och hämtade Felicia i stallet och jag klappade på hennes nya skötarhäst, hon ska bli "miniskötare" till honom på lördagar.. Vad det nu innebär.. Han var jätte fin och dammig! *haha* Jag klappa på honom och sen lukta jag på handen men till vilken nytta då?! Jag luktade ju bara äcklig ros tvål.. :(
Ja jag är lite skum som blir besviken när jag luktar tvål istället för häst.. *haha*

Efter stallet var det raka vägen till Fäboden för att köpa leksaker till Felicias nya hamster! :) Hon har nämligen "fått" Arthur av mig! :) Eller ja fått och fått han är fortfarande min men hon får låna honom lite.. ;P Hon fick även låna en stor bur.. ;) Så hon var till Fäboden och köpte mat, sand, godis och tillbehör till buren för ca 300kr.. Mamma funderade lite på om dom skulle köpa en helt ny bur istället då sa jag att det är väl bättre (och roligare) att få buren och köpa tillbehör för den summan istället.. ;) Plus att hon skulle inte lyckas få en så stor bur för mindre än 500kr.. :P Bättre med gallerbur dessutom.. ;P Arthur såg ut att trivas iaf..
Får bara hoppas att parningen mellan han och Jezzan tog nu! Annars måste jag låna hem honom igen.. ;P

Men visst saknar jag min lilla gosplopp redan.. :( Men jag vet att han kommer att få det bra, och i värsta fall är det ju bara att hämta hem honom! :P Inge mer med det.. :P

Nej nu ska jag läsa vidare..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som du har haft en trevlig dag... :) Puss på rump.. Har en tävling på min blogg nu... skynda skynda :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback