Tråkigt..

Usch jag hatar att vara sjuk.. Inge kul.. Känner mig så orkeslös. Har hundra saker att göra och just denna helg har jag bara massa roligt framför mig! Jag får inte vara sjuk!! :( Jag vill inte!!

Fy jag känner mig ledsen idag.. :( Sjuk och missar saker jag ser framemot.. Vet att jag bara kommer att ligga och tänka på hur roligt alla andra har.. Dumma förskylning..

På lördag blir det däremot jobb vare sig jag orkar eller inte.. Där har jag inge val.. :P

Får hoppas att jag mår bättre imorgon redan för jag vill verkligen till Linda och leka!! Men om jag mår som idag så orkar jag det aldrig utan då skulle jag bara vara i vägen.. :(

Nån som har nå bra tips om hur man blir frisk över natten?! ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

snyft hon har ställt in den nu. inte kul alls. Hmm då vet man inte vad man ska göra i morgon då.

Postat av: Patrik Wallin

Synd att du blev dålig.. Hörde att tjejkvällen blev inställd. Ni kanske tar det nån annan gång. Det lät ju trevligt det ni tjejer hade på gång. Du får krya på dig!

2008-02-21 @ 20:42:03
URL: http://beerlover.wordpress.com
Postat av: Linda

Gumman då. Inte kul att vara sjuk.. :( Men det kommer flera tillfällen du kan komma till mig och leka... Synd bara att det inte är imorgon.. Du får ta det lungt och krya på dig.. tänker på dig! Kramar om

2008-02-21 @ 21:39:20
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback