The Moffats..

Nån som kommer ihåg?! Eller det kanske bara var jag och Sara i hela Sverige som faktiskt gillade dom på riktigt.. *haha* Vi stod tom utanför Sheraton hotell och väntade på dom.. :) Mkt trevligt.. ;P Tror tom att hennes kusin Therese var med nån gång oxå.. Och vi fick ju "träffa" dom så vi stod ju inte helt i onödan.. *thihi* ;P





Nu ska vi se hur det är med minnet oxå.. Jag har för mig att storebrorsan(han med långt hår med luggslingor) hette Scott och sedan hade vi Dave som var den som mest sjöng i bandet och spela keybord. Mer då?! Jo sen hade vi dom två som mer lr mindre ser likadana ut och det är Bob och Clint.. Bob med långt brunt hår och spelandes på trummor medans Clint hade, likt Scott, den där fula luggfärgningen.. *haha*




Här var dom lite snyggare iaf.. ;P Vad jag tycker om musiken nu vet jag inte riktigt.. Det är ju nostalgi på hög nivå så det väcker ju känslor, bra känslor så musiken i sig går inte riktigt att skilja från känslorna så jag tycker ju det här är bra.. Eller Bang Bang Boom låten e väl så där.. *haha* Jag hade väl tröttnat lite på dom när dom kom ut med den.. *haha* :P Om man får säga så.. *haha* :P

Det ser ut att bli en Moffats morgon det här.. ;P Olika låtar men samma grupp.. *thihi* :) Får se om jag hittar låten från när dom var yttepytte.. :)

Shit.. Sitter här och har musiken på medans jag skriver och jag känner f*n fortfarande igen deras röster och kan säga vem som sjunger när var o hur.. *haha* Usch, tänka sig att man inte hade nått liv som ung.. *haha* ;P
Fast jag kommer ihåg vad bra jag mådde när jag sprang efter mina idoler och gick på olika konserter och sånt.. :) Det är dom känslorna som kommer tillbaka. Känslor av glädje.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Haha!!
Fina frillor...hihi

Postat av: Tu Madre

Det är precis det som har fått mig att tveka lite på att lägga upp videos. Men jag tänker inte använda mig av YouTube, för där är det alldeles för lätt att använda sig av andras videos.

2008-02-05 @ 11:37:48
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback