Tankar..

Jag har mer och mer funderat på om jag ska ha en tävling här på bloggen. Själv tycker jag det är mega kul med tävlingar så why not lixom.. ;) Funderar på att först och främst kanske ha en kommentartävling, först upp till 1000 (inte så mega mkt kvar.. ;P) är då tanken.. Men frågan är vad ska priset vara?! Jag har MASSA olika saker hemma inom olika kategorier; smink, pyssel, djur, väskor m.m. Finns massor med nytt "skit" som aldrig är användt.. ;P Och osm jag faktiskt tror att folk skulle kunna bli glada över.. :) Men frågan är vad vill man helst vinna?! Ett pysselpaket, smink, en väska eller kanske ett litet hamsterhjul?! *thihi* Hamsterhjulet kan jag nog välja bort redan nu.. *haha* :P

Ja det blir till att spekulera vidare.. Kommentar 800 kan få komma hit och städa om den vill iaf.. *haha* Mamma se till att bli den kommentaren nu!! *asg* ;P

Nej ska spåna vidare på pris så får vi se senare.. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur för dig.. annars skulle jag bli ledsen :(

Postat av: Eva

hahahaha
Tokmaja! :o))

Klart du ska ha en tävling!
/Eva

2008-02-18 @ 23:16:28
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback