Tänka sig..

*haha* Här sitter jag och skrattar åt alla kommentarer på Marängswissen.. ;P Tänka sig att så många ville ha den, trots att jag glömt marängerna på bilden.. :O *haha* Men jag kan lugna dig Maggi att jag har inte ätit nått än bilden kommer från i förrgår.. ;P Men nog är jag lite sugen.. Men inte kan jag smaska i mig massor när Elliott är vaken, jag får helt enkelt vänta tills han gått och lagt sig.. ;P Jag vill ju inte att han ska få samma dåliga ovanor som mig.. :O Vi får ta oss en liten skål att dela på efter middagen ikväll så han oxå får smaka lite.. :) Då blir det nog spring i benen på honom sen.. *haha* Han blir så rolig när han fått i sig massa socker. Där har ni verkligen en duracell kanin! *asg* Springer runt och fjantar och dansar.. Så sött! Man kanske skulle proppa i honom en massa maränger och sedan filma.. *haha* Nej inte förstöra tänderna ännu! Det får vänta tills han blir äldre.. *haha*

Alla som vill smaka är mer än välkomna hit för en smakbit, fast jag har bara en banan kvar så vi får dela systerligt på den.. *thihi* Eller så får ni köpa med er på vägen.. ;P Fast var beredda på att ni får arbeta för eran smakbit! Här behövs det städas, diskas (tar det aldrig slut?! :S), tvätta fönster, sortera kläder, ja det finns massor att göra! :P *haha* Men det kan det väl vara värt?! ;P *thihi* Kanske lättare att gå ut själv och köpa och äta hemma då.. *haha* Eller vänta tills att städningen är klar och komma när det är lugn och ro.. Då kanske jag tom kan bjuda på kaffe till swissen.. ;P

Förresten hur stavar ni till marängswiss?! Ni ser ju hur jag stavar.. :P Men jag har stavat på många olika sätt men för ett tag sedan såg jag denna stavningen och har helt enkelt hållt mig till den.. :P Men jag uttalar det med "sch".. Ungefär som ett löv som flyger förbi "svisch".. ;P *thihi*

Hur gör ni er marängswiss? Hoppar ni över nått eller tar ni alla ingredienser; glass, banan, grädde, chokladsås och maränger? Byter ni ut nått? Vet att det finns vissa konstiga personer som byter ut chokladsåsen till kolasås, riktigt skumt tycker jag som inte gillar kolasås.. :P

Kommentarer
Postat av: Ladysoul.se

Hahaha.. Jag stavar som du.. Jag brukar ha Vaniljglass, Vispad grädde, Chokladsås, Banan, Kiwi & Marränger :D

Postat av: Toge

Jag är expert på marängswiss & man kan INTE ha kolasås till för då är det ingen marängswiss.. Har faktiskt kollat upp detta då jag alltid bjussar Richard på det såfort han kommer på besök och han kräver att det ska vara RIKTIG marängswiss & det är med; MARÄNGER, BANANER, GLASS, GRÄDDE & CHOKLADSÅS

2008-02-28 @ 13:25:59
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback