Sova?!

Va skulle jag få sova? Nää det tror jag väl inte..

Precis när jag höll på att somna så ringer telefonen.. Först hemtelefonen och sedan mobilen.. Jag kände inte igen nr så jag svara i tron om att det kanske skulle vara nå kul..

Och det var det ju faktiskt.. ;P Kvinnan som ringde har just min lilla Plopp hemma hos sig.. :) Dom har honom på prov för att se om deras son tål hamstrar. Om han tål så vill dom köpa lilla choklad hanen jag har kvar i kullen. Anledningen till att dom inte vill ha kvar Plopp är för att han är ca 1½år och man vet ju aldrig hur lång tid han har kvar.. Jag förstår dom, jag sa att jag skulle känna likadant så det ska dom inte ha några skuldkänslor för.. Sen sa jag att Plopp är ju perfekt att testa med då han är så himla tam och trevlig. :) Så dom kunde ju inte börja med nån bättre.. ;P Eller jo det skulle väl vara Calottie isf.. ;P

Men som alltid när jag pratar i telefon så var det ju inte bara hamstrar som disskuterades utan även kaniner, hundar, katter och allt annat trevligt som har med djur att göra.. *haha* Vi prata i ca en timme.. Inte illa.. ;P Jätte trevligt..

Men nu vill jag sova.. :P Elliott har sovit i lite över en timme så frågan är hur länge till han kommer att sova.. :/ Jag hoppas på att han har en två timmars dag idag men så brukar det aldrig vara när jag behöver sova så jag ska väl inte hoppas för mkt. Men just nu blir jag glad av att bara få ligga och mysa under täcket i sängen.. Jag behöver inte ens sova bara jag får ligga under täcket! ;P

Kommentarer
Postat av: ELIN

Nu lottar jag ut en Design, kommentera bara inlägget så är du med och deltar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback