Rise and shine!

Ja upp och hoppa. Jag gjorde en deal med Udden så jag fick sova till typ kl. 10 och sen fick han sova så han ligger just nu och snarkar som bäst.. :P Han är ju sjuk så han beöver ju all sömn han kan få men samtidigt så ska han gå upp kl 5 imorgon så han kan ju inte sova för mkt för då lär han inte kunna somna vad han än säger, efter 3år så känner jag till hans sovvanor bättre än han verkar det som.. *haha*

Själv har jag knappt fått sova pga mardrömmar HELA natten.. Har typ känts som att jag vaknat varje halvtimme så jag känner mig inte helt pigg heller.. Och jag börjar oxå bli sjuk och har ont i huvudet. Sen så har jag ju fortfarande tandvärk.. Man kanske ska försöka göra nått åt det.. *thihi* Innan det blir akut.. :/ Well well ingen har väl dött av lite tandvärk?! :P

Nää jag ska nog göra lite kaffe och sen sätta igång med dagens sysslor tror jag.. Gisele har fått mig att börja lyssna på massa Michael Jackson låtar så här på morgonen.. Har avverkat 3 än så länge men det finns ju en hel bunt kvar med bra låtar.. :) Så nu var det dax att börja på låt nr 4, undra vilken det ska bli.. ;P Som vanligt är det youtube som bidrar med musikunderhållningen så här på morgonen.. ;) Lite jobbigt att behöva gå och fixa ny låt efter varje gång men jag orkar inte fixa min mediaspelare.. :P Plus att jag har ju inte så mkt musik på min dator.. :/ Ingen rolig iaf.. :P

Vad ska ni ha för er idag då?? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har så svårt att läsa när folk inte kan skriva, så jag ljög inte när jag sa att jag inte kunde läsa, haha, ett riktigt pucko alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback