Promis..

Sitter här med Elliott i knät. Jag skickade precis ut Udden på promis med vovvarna. Jag ringde även till Kim så att han, Martin och Daisy också fick en liten promenix ute i snön.. *thihi*

Men lilla Kotten ville knappt gå ut. Udden fick typ dra ut henne.. :( Mamma och jag pratade tidigare om hur hon helt har ändrat beteende sedan hon var på besök hos en bekant. Det är obehagligt att inte veta vad som hänt. Dom säger att hon inte var så hos dom men hon är som en helt annan hund hemma.. Riktigt jobbigt. Jag tycker det är jätte jobbigt. Hon är inte samma glada hund som hon en gång var.. Hon som alltid brukade vara glad och ville hälsa på allt och alla när man var ute. Nu som tex imorse när vi var ute så vart hon rädd för minsta lilla typ.. Vi såg några gubbar på vägen och hon sprang nästan åt andra hållet. Väldigt på sin vakt och faktiskt rädd.. Jätte jobbigt att se!!

Jag hoppas bara att hon kan komma tillbaka till sitt gamla jag snart igen.. Så som hon SKA vara! Glad och social!!

Det är väl träning, träning och träning som gäller.. Men det kommer ju inte så många på besök hemma hos mamma så där träffar dom ju inte alls mkt folk. Men hon börjar bli bättre iaf. :) Och när hon är med dom hon känner är hon ju nästintill samma hund.. Lilla gosekottan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback