Omtänksamma människor..

Förresten jag har funderar lite.. Vilka är dessa folk som sitter och kommenterar inlägg man skrivit för flera månader sedan.. För bara nån vecka sedan fick jag en kommentar på ett inlägg jag skrev i mitten på förra året! Hallå har folk inget bättre för sig än att sitta och kolla igenom mina gamla tråkiga inlägg?! *haha* Fast jag tycker det är rätt komiskt! :D Då har jag nått att skratta åt iaf.. Och det tackar man för! ;D Så fortsätt ni.. Tyvärr eftersom ni är anonyma och inte vågar stå för era åsikter så blir ni inte publicerade.. :P Kom igen när ni vågar skriva mailadress och bloggadress så ska vi se vad vi kan göra åt saken.. ;P Tänk på att jag ser ju era ip-adresser så att kommentera en gång snällt med namn och grejjer och sedan komma tillbaka anonymt och skriva nått elakt funkar inte riktigt, hela spänningen förstörs ju då! :P *haha*

Annars har jag hittat en jätte rolig sida där man kan spåra ip-nr.. :D Det är riktigt kul.. Då ser man; jaha du bor i Järfälla du.. Vad trevligt.. Som ett litet exempel.. Inget som kan avslöja dig personligen men det är lite roligt att se vart ens fanskara sitter! :D För om folk tar sig tid att sätta sig ner och skriva nått måste man ju ändå betyda nånting för dom annars hade dom inte slösat bort sin dyrbara tid! ;P

Men nu ska inte jag slösa bort mer tid på er goa gummor utan på med ytterkläderna och ut och lattja! :)

Kommentarer
Postat av: Ladysoul.se

Haha.. Jaaa.. Endel är allt patetiska :P

Postat av: Susie Kate Mela

Den där sidan är klockren. Har fått hjälp av den många gånger :)

2008-02-27 @ 17:37:29
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Tu Madre

svar:

Haha, ja, min mormor köpte flaskan åt honom. Den är bra, fast den är lila :D

Min lillebror blir 4 år nästa lördag.

2008-02-27 @ 17:42:42
Postat av: Tu Madre

Jag brukar också kolla vart mina anonyma läsarre bor. oavsett om det är snälal eller dumma kommentarer (men dumma har jag inte fått mer än 3-4 stycken av bara...!), eller de som ställer konstiga FRÅGOR :p

2008-02-27 @ 17:44:17
Postat av: Linda

Svar: För att jag hittade det i en tidning :P

2008-02-27 @ 19:12:37
URL: http://loserangel.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Aa, de är fina! Jag gillar retro-trenden :)

2008-02-27 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback