Oj då..

Jag "råkade" visst somna på soffan.. :P Jag är jätte trött.. Och nu sitter jag och har huvudvärk och är hungrig.. Inte bra det.. Jag får väl ta mig lite vatten och försöka piggna till..

Vaknade runt 18-tiden eller nått så jag har ändå varit vaken en liten stund men jag känner fortfarande som om jag skulle kunna somna om vilken sekund som helst..

Fy vad jag märker att jag inte är van att arbeta. Är helt slut efter 4 timmar.. Hur normalt är det igentligen.. Men man får ta i tanken att jag har varit sjukskriven/arbetslös i säkert 4-5år om inte mer.. :/ Dvs innan Elliott kom låg jag bara och sov om dagarna och försökte gå igenom förråden, utan större lycka.. *haha* Det slutade bara med en massa kartonger i lägenheten som bara stod.. :P

Nää nu ska jag läsa alla bloggar som uppdaterats medans jag sovit.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback