Nu ni!

Nu har kaninen äntligen fått byta bur så nu ska den gamla skrubbas och sedan läggas ut på annons så håller vi tummarna.. ;) Förhoppningsvis kanske jag kan få mer för den än vad jag gav.. *haha* ;P Fyndade den nämligen rätt så billigt.. ;) Eller ja lagom billigt.. ;)

Nu behöver jag bara få hjälp att lyfta upp taket så att jag kan ta bort mitten skivan så att han kan utnyttja hela buren min lilla Frank.. :) Frank Zappa.. *thihi* Så underbart namn.. *haha* :P Om jag säger till Udden att kaninen heter Frank då kommer han säga; "Som kaninen i Donnie Darko".. :P Det är jag nästan säker på, han har ju fått den filmen på hjärnan! *haha*

Nä nu ska jag fortsätta mina bestyr med att försöka hitta köksbordet lite och göra plats för inte bara en utan två hamstrar!! :P Ut i solen med dom! ;D Fast det är inte så mkt sol i Knivsta idag utan det är gråmulet och har precis börjat duggregna lite.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback