Natteli är duktig..

Ja nu har jag börjat leta fram köket.. Har slängt in en maskin disk och slängt massa trasiga tallrikar och glas som legat och skitat ett bra tag..

Sen har jag rensat ut kylskåpet på allt gammalt mög som stått och bara tagit plats.. Sånt som gått ut och sånt.. Jag är expert på att köpa på mig massa saker som jag sen inte använder, det gäller inte bara kläder och sånt utan även mat! Onödigt som sjutton.. Slöseri på pengar! Tror nog därför det vart lite billigare idag när jag handla för att jag tänkte efter lite extra.. Istället för att köpa på mig frukt för 3v framåt som jag inte kommer använda så köpte jag ingen frukt alls utan det får bli på Ica när lusten faller på för att det blir billigare i längden.. :)

Men därmot köpte jag massa annat roligt.. :P Nått pulverppluttar till Udden så att han kan göra Ice-tea, köpte både persika och vildabär.. :) Sen köpte jag två sorter Roibois (heter d så?) thé som jag tänkte testa mig på.. :)
Och nått annat smaskens jag köpte var Croissanter med choklad fyllning! Det åt jag massor av när vi var i Bulgarien för snart 8år sedan.. ;) Och jag var ju tvungen att testa dessa när jag hittade dom och ja dom var lika goda som dom i Bulgarien! ;D Me happy!! ;P

Men utöver det så köpte jag inte så mkt godis.. Vågar inte äta nått med min tandvärk.. Eller just nu har jag ingen tandvärk men jag är rädd att den ska komma tillbaka om jag äter nått sött.. :O :P Så bäst att hålla sig undan.. Fast det är ju bra att hålla sig undan iaf.. ;P *thihi*

Men lite kokoschips och solroskärnor vart det iaf.. :) Kokoschipsen var väl sådär.. Får se om dom kanske hamnar hos hamstrarna istället.. ;P Jag ska ge dom en chans till tänkte jag.. Men det är lite segtuggat vilket jag inte gillar, men annars gillar jag kokos! Mums.. :D

Har du nå bra tips på nått smaskens som inte är godis?!


Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Jag letar också såna tips.. Säg till om du får några


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback