Natt blogg..

Var uppe till Hives men det vart inte kollande men lite lyssnande iaf.. ;P

Jag kom ju på i samma veva som jag skulle gå å fixa mig för natten att jag hade ju minsann lovat att skicka bild på hamstrarna som jag "lovat" bort idag.. Har pratat med två kvinnor som vill ha hamster till sina barn men har ett annat barn som är allergiskt.. Den senare som ringde är en rid kompis till min lillasyster Felicia. Mamma hade tydligen lovat både det ena och det andra till henne.. *haha* Dom skulle både få låna hamster, bur och jag vet inte vad.. Men det går så bra så bra.. :) Är dock lite förvirrad bara sedan jag pratat med henne.. För först sa dom att dom inte skulle köpa nån förrens efter dom varit i Åre, och dit ska dom om ca 2v. Men sen så ville hon att jag skulle ta med den till Fäboden på lördag så jag är väldigt förvirrad.. :/ Men hon skulle ringa på fredag igen så då får jag väl lite klarhet i vissa saker.. ;P

Men nu är bilderna tagna och iväg skickade iaf.. Tyvärr höll ju batteriet på min kamera att dö ut så bilderna vart inte så bra.. :/ Min kamera har nämligen väldigt svårt att fokusera när den är trött, precis som vilken vanlig människa som helst, men detta är ju en teknisk pryl.. :/ Med männskliga egenskaper tydligen.. *haha*

Men nu ska jag sova.. "Nötterna"(tänderna) är borstade och kläderna är slängda i tvättkorgen, det innebär dock inte att jag sitter naken.. :P *haha*

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback