Me Happy!!

Här sitter jag och fånler.. Nu blir ni ju självklart jätte nyfikna och undrar varför.. Jo det ska jag berätta för er!! Om ni inte redan sett det så har jag ju fått en super snygg ny design på min lilla söta blogg!! :D

För några dagar sedan fick jag en kommentar från
Linda där det stod följande:
GRATTIS!
Din kusin har vunnit en rosa blogg till dig! : ) Kontakta mig så löser vi de. MSN står här ovan : )

Jag satt som ett frågetecken och kliade mig lite i huvudet så att sågspånen flög åt alla håll och kanter.. Hmm.. Kusinen i fråga kunde jag ju snabbt peka ut iaf; GRISELA!! *haha* Men en rosa design.. Hur har jag kunnat missa det.. :O Men efter lite dektektivjobb(dvs gå in på sidan och scrolla *haha*) så hittade jag på den fina designen här..

Kusinen sa att den här designen passar mig jätte bra och jag kan inte annat än att hålla med!! :D


TACK GRISELA OCH LINDA!! :D Ni har gjort min dag!! ;D

Kommentarer
Postat av: Toge

God Natt!

Postat av: Susie Kate Mela

Men åååhhh så fint du har fått härinne!!!!! Jisses!

2008-02-26 @ 00:15:56
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback