Människor..

Jag vet inte vad jag ska säga.. Hur får folk igentligen bete sig innan nån säger ifrån?! Det är ju sjukt! Och att dom är två av samma sort oxå.. Eller ja igentligen 3 men.. :P

Att folk inte kan ta konstruktiv kritik. Jag är inte den som brukar vara elak helt utan anledning men shit sen när jag blir arg då jävlar.. *haha* Då får jag verkligen bita mig i tungan.. Det värsta är att desto elakare jag är och ju mer skada jag åstakommer desto mer stolt blir jag över mig själv! Hur farligt är inte det?! Det kan förstöra enormt! Så oftast skriver jag massa, sen får jag radera massa.. Jag måste verkligen kolla igenom om jag verkligen kan stå för allt det där jag skrivit även när allt blåst över?! Vill jag ha en chans att bli sams igen eller inte?!
Ja jag kan bli så jävla elak så det är inte sant.. Om jag bara lägger den sidan till..

Men jag är ju en snäll person så fy f*n vad det brukar blöda om läpparna på mig för att jag verkligen inte ska vara så elak som jag igentligen vill vara.. *haha* :P

Behandla andra som man vill bli behandlad själv!

Kommentarer
Postat av: Toge

Man får lova att vara vääldigt elak ibland om det har gått för långt.. =D

Postat av: Linda

Hittade du den?:)

2008-02-11 @ 15:35:09
URL: http://tavlingstips.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det tyckte jag också:)

2008-02-11 @ 15:58:43
URL: http://tavlingstips.blogg.se
Postat av: Susie Kate Mela

det är det bästa mottot man gå efter i livet, att behandla andra som man själv vill bli behandlad :)

2008-02-11 @ 23:23:31
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback