Lista..

ALLMÄNT

1. Vad heter du?
Nathalie
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nöjd med mitt namn, jag har vant mig.. *haha* :P
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det får väl dom svara på?!
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
5. Vilken årgång är du? 85:a
6. Vart bor du? Knivsta
7. Bott utomlands? Nepps..
8. Flyttat antal gånger? Vad kan det vara?! Kanske 9-10ggr.. Jag har ingen större koll på sånt.. :P
9. Vart skulle du vilja bo? På en lagom stor gård mitt ute på landet bort från alla vägar så att katterna kan få gå ut.. ;P
10. Yrke? Finns så många.. Svårt att välja.. :)

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
161..
. Hur mycket väger du? Alldeles för mkt.. :/
3. Hårfärg och frisyr? Långt & färgat..
4. Ögonfärg? Blå-grå..
5. Mest nöjd med? Mina ögon.. Tror jag..
6. Minst nöjd med? Resten av kroppen.. :/
7. Skostorlek? 41 (big foot)
8. Glasögon? Ja när det behagar.. haha* Framför tvn men inte annars.. ;P
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen e det enda.. :P Men det ska det bli ändring på.. ;P

FAVORITER

1. Filmer? Cry-baby.. ;P Land of the living dead.. Ja det finns massor..
2. Låtar? Hmm.. Just nu älskar jag "Beatiful Disaster" med Kelly Clarkson och "Apologize" - One republic..
3. Årstider? Sommarn är bäst.. ;P
4. Mat/dryck? Kinamat.. Och mjölk.. :P
5. Djur? Katter är nog favoriterna om jag måste välja.. ;P Annars gillar jag d flesta fluffiga djuren.. ;P
6. Färg? Lila och Rosa
7. Parfym? Hugo Boss.. Den från hundra år sedan.. Tror inte den säljs längre.. Annars "Angel"..
8. Tv-program? CSI..
9. Sysselsättning? Pilutta vid datorn.. ;P

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Dunjacka..
2. Vad använder du just nu för skor? Mina vinterkängor..
3. Favoritfärg på kläder? Svart..
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Strumpor!! *haha* Tråkig jag är men mina e typ puts väck.. :S
6. Favoritaffärer? Får väl bli H&M.. Jag vet inte..
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte alls mkt.. 500kr.. :P Om ens det.. :P Och då är det för både mig och Elliott..
8. Vad har du för byxstorlek? Mer än jag vill ha..
10. Vad har du för tröjstorlek? Samma här.. :(

BLANDAT

1. vad heter din morfar?
Min morfar är död men han hette Erik..
2. Vad har du i din jackficka just nu? Jag tror inte jag har så mkt i den för den är rätt nytvättad, men lite bajspåsar ligger det nog i höger ficka.. ;P
3. Vad är du beroende av? Socker..
4. Vilket land kommer du i från? Sveriget..
5. Vad tror du på? Jag tror jag tror på sommaren *sjunger*
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är väl kristen tror jag väl.. :P
8. Vad köpte du senast? 3st hamsterburar.. ;P

9. Har du nåt husdjur? Kan man väl påstå.. ;P Hund, katter, kanin och hamstrar.. :)
10. Vad bor du i? Lägenhet..

PRYLAR

Plånbok:
svart från 1873 typ.. :P
Tandborste: Rooooosa!! :D
Smycken: Brukar inte ha på mig så mkt smycken på vardagarna då jag har en son som går och drar och tar på allt så jag är rädd att det skulle gå sönder då.. :/
Solglasögon: Det ska jag ha en hel drös olika.. Favvosarna är ett par typ pilotbrillor med blått glas.. ;P
Underkläder: Ja det brukar jag använda.. ;P Jag brukar ta olika för varje dag.. ;P *thihi*


Kommentarer
Postat av: Fridah

nice lista:)

Postat av: Johanna

får jag ta denna lista på min blogg

2008-02-12 @ 16:46:28
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com
Postat av: leopardia

cry baby, länge sen man såg, men ja, det är en favorit...

2008-03-03 @ 07:53:24
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback