Lista 5 saker..

Ja jag försöker mig på en lista iaf.. :) MAX 5 saker.. Well well here we go.. ;P

  • Disken
  • Plocka upp Elliotts leksaker
  • Sopa upp hamstermaten Elliott precis hade ut på golvet.. *suck*
  • Byta bur till Frank! (VIKTIGT!)
  • Vika tvätten

Så nu jeeevlar ska här fixas och donas.. :P Förhoppningsvis går det fort, men det tror jag inte.. *haha* Frank ska få ny bur så fort Elliott gått och lagt sig.. Han förtjänar sin nya bur! Den andra är så liten.. Visst godkänd och allt sånt men när jag har köpt en dubbelt så stor ska han väl inte behöva sitta där i sin ensamhet.. ;P

Fy vad jag är sugen på potatisgratäng.. Pappas potatisgratäng! Är det helt knäppt att åka fram o tillbaka till Gbg endast för att käka lite god mat?! *haha*

Nej nu försöker Daisy rymma så jag ska springa ut på baksidan med henne.. Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback