Långsam dag..

Vad dagen går långsamt.. Eller är det bara min dag som gör det? :P

Försöker hitta på lite saker att göra.. Det lutar mest åt att vika den där jävla tvätten och gå igenom kläder som Elliott inte kan ha längre.. Kanske lägga ut lite på Tradera.. :) Vi får se vi får se.. Mkt snack liten verkstad brukar det oftast vara här.. *thihi*

Ska försöka antingen hitta nått roligt att kolla på eller så blir det nån rolig musik att poppa till.. Kanske sätta igång Mora Träsk videorna.. :P *thihi* Nått som Ellan kan sysselsätta sig med så att jag kan få plocka och grejja ifred..

Först ska jag sätta igång en maskin disk, nått jag borde gjort redan igår.. *thihi* :P Men igår gick dagen fort så då hann jag inte... Säger vi.. *haha* :P

Vad har ni för er då?? :)

Kommentarer
Postat av: j.

testa dig i min blogg (mini-test) vilken shoppingtyp är du?
ha det bra,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback