Klar badat..

Ja nu orkade jag inte bada längre.. Jag höll nästan på att somna.. Sen så är jag hungrig oxå.. Jag ska nog ta och göra iordning lite Gyros gryta grunks som jag köpte igår på Lidl.. Får hoppas den är god annars går jag tillbaka och klagar.. *haha* Jag köpte ju tzatziki oxå så i värsta fall är det väl bara att dränka maten i det.. *haha*

Sen lagom till att maten är klar så hinner väl mello börja.. Helt kalas.. :)

Synd att man inte får tag i pojkvännen så att man skulle kunna få veta om dom tänker komma hem ikväll eller inte.. :/ Skulle ju vara trevligt att veta.. Inte för att jag klagar; jag tycker det är super skönt att vara ensam hemma för en gångs skull.. ;) Mys mys.. Allt för sällan man är det.. Men jag klagar inte på mitt sällskap absolut inte! Han kan vara rätt underhållande han med.. *haha*

Men nu; MAAAAAT!!!!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tsatsiki är gott! :D
Haha, alla de där "leklandet"-grejerna är alltid uppskattade. vi har varit på flera olika, och det är alltid lika skoj

Postat av: Johanna

du hade också kombinerat fina bilder i tävlingen

2008-02-23 @ 20:17:11
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback