Katt & Hund saker..

För mina "nyvunna" pengar funderar jag på att köpa det här till katterna och Oliver.. :) Men jag har inte riktigt bestämt mig.. Kom ju på att jag ska köpa det där setet på Lindex oxå! :D Det hade jag ju helt glömt bort.. ;P

image530
Shnüg hund/katt säng 129kr
image531
Prassel kattgömma 98kr

Fast jag ska väl inte bestämma mig för nått för med den oturen jag ligger inne med så lär det vara slut sålt innan jag hinner dit.. ;P Nej nu ska vi inte tänka så.. Happy thoughts.. ;P *thihi*

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Du kan vara med med båda två. Det gör inget. Glöm inte att skriva namn och vilken som är vilken bara. Den där "kattgömman" skulle nog min rocky gilla. han älskar att ligga gömd i saker. :P

Jaa, nog för att ja tror att flera års relation kan va till ett plus. men samtidigt så förändras livet så mycke så ja tror att bara man fixar det tillsammans så går de hur bra som helst. Vi flytta ihop efter att ha vart officeilat tillsammans 2 månader, å ingen trodde de skulle hålla nå länge ;)

Postat av: Ladysoul.se

Vilka söööta!

2008-02-28 @ 06:43:08
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback