Kameran funnen!! :D

Ja jag hittade kameran!! Me very happy!! Den låg i sängen.. *thihi* Och då kom jag ju på att innan vi skyndade iväg till mötet så tog jag ju kort på Elliott för att han låg så sött och sov.. :) Jag försökte väcka honom genom att tända till honom men det gick inge vidare.. Efter nån minut hajade jag till och gick in och såg att han hade ju täcket över huvudet.. Bara över huvudet! Resten av kroppen hade inge täcke.. *haha* :P Såå sött! Så det var ju inte alls konstigt att han inte vakna, han märkte ju inte ens att lampan hade tänts.. *haha* :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha. Vad bra att du ittade kameran :)

Postat av: Toge

Men hade du inte letat i sängen??

2008-02-12 @ 22:40:04
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback