Jätte lycklig!! :D

Vilken underbar dag! Jag loggade in för att läsa mina mail och vad får jag se?! Jo detta:

Hej & Grattis!
Du hade turen att vinna, skicka din adress så kommer ditt smycke på posten!
MVH/Isabell www.isabelldesign.st

Gud vad glad jag är!! :D Detta vackra armband vann jag:

image483
Klicka på bilden för att komma till hennes hemsida!

Min motivering:

"Min mormors syster håller just nu på och behandlas för bröstcancer. Hon är jätte stark och tycker inte att någon ska tycka synd om henne! Hon såg tom fram emot att tappa sitt hår bara för att hon då skulle få börja använda peruker. Jag avundas henne nått enormt att kunna se det positiva i det hela. :) Och för det vill jag ge henne detta super vackra armband för att visa att hennes glada och positiva humör gör det så mkt lättare för oss runt omkring. Man tror att vid såna här händelser så ska det vara familjen som stöttar den sjuka, i detta fallet känns det nästan som att det är tvärtom.. :) Så därför skulle jag vilja ge henne det där vackra armbandet för att visa henne att hon är one of a kind, precis som armbandet. Det finns endast ett som ser exakt ut så och det finns bara en som är exakt som hon! :)"

Självklart står jag vid mitt ord och kommer att ge detta armband till min kära släkting! :) Alla behöver muntras upp ibland vare sig man är stark eller inte! :) Och jag är så glad och känner mig så hedrad att jag ska kunna få ge henne detta vackra armband!! :D Får bara hoppas att hon blir lika glad och gillar armbandet lika mycket som jag gör! ;) Men det tror jag nog.. :) Det är ju trots allt tanken som räknas! :)



Jag måste ju självklart tacka Linda på Tävlingstips som tipsade mig om tävlingen! Tack så jätte mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Man blir helt slut överallt!!!
Ska in i duschen och sen se om jag orkar blogga en stund till...men risken är stor att sängen kallar!!
Har du haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback