Hemma Hemma..

Så var man hemma igen från arbetet.. En lugn lördag.. Alla folk kom typ 10min innan vi stängde.. *haha* Som vanligt.. :P Jag sålde mitt första djur idag! :D En liten super gullig och mysig dvärghamster! En liten rysk vintervit i färgen sapphire pearl.. Dvs typ vit med lite grått i pannan och lite över ryggen som går som en ål, dvs ett streck.. :)

Tänk att man kan glädjas så åt nått så litet.. Hamster, bur, spån, mat, sand också lite tillbehör för under 500kr. Det är ett kap helt klart! Och jag tror nog att det är nog endast ett kap man kan göra på Fäboden!! (smygreklam) *thihi* :D

Jag fyndade oxå.. :) Kim letar ju efter ett helstryp halsband till Daisy eftersom hon drar så mkt så det frågade jag Gerd om det och då plockade hon fram från sina gömmor.. ;) Hela 12 kronor fick jag betala! *haha* Det var ett riktigt kap! :D

Och sen nu när jag kom hem så har Udden precis börjat med maten! :) Han hade väntat med det för att han visste att jag skulle komma hem vid den här tiden.. :) Han e go han, när han har lust.. *haha* :P

Nu ska jag ta lite kaffe och slappa innan det är dax för lunch.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback