God natt!

Ja nu är det väl ändå dax att sova.. Fastna framför Jay Leno, som alltid.. :P Christina Ricci var ju där! Henne har jag älskar ända sedan jag var liten! Vart kär i henne redan när hon spelade med i "Casper"! :) Förövrigt så spelade Devon Sawa med i den filmen oxå, det var han som var Casper.. Devon spelade även rollen som Stan i Eminems musikvideo med samma namn.. ;P Fast det visste ni säkert redan.. Old news.. :P

Imorgon blir det att gå igenom lite smink och grejjer som ligger i tv-hyllan.. Ska bli roligt.. Jag och Elliott blir ensamma imorgon. Udden skulle igentligen ha kommit men han fick erbjudande att jobba över i natt så han tog det så att han skulle få in lite extra pengar.. :) Nått han känner att han är i behov av.. :P
Jag som hade tänkt att han skulle komma hit så att jag fick lite sovmorgon imorgon och sen skulle vi hjälpas åt att fixa iordning sovrummet! Men det får bli på måndag när han kommer hit istället.. På tisdag har jag tvätt tid då.. Och på onsdag ska jag på möte.. Så lite saker händer..

Men för att man ska ha ork att göra nått överhuvudtaget så måste man först sova! Så God natt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men oj... jag trodde jag kommit fel! :o))
Men du har ändrat på hela designen på bloggen... vad snyggt det blev!! :o))

Tack för dina alltid så goa kommentarer!
Hoppas du får sova så gott! :o))
/Eva

Postat av: EVELINA

sov så gott =)

2008-02-28 @ 01:55:51
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: Linda

Svar: Ja du om jag hade pengar gumman ;) För det är du värd.. hiihi. Det finns ju ramlösa stilla... undra om det finns Loka stilla..hmm. Fan va jag är slut.. har varit ute och powergått i 1h. På Fredag kommer Karl och hjälper mig med datorn och på Lördag ska jag till Simon. Men annars är jag ledig :) Hoppas du sover gott! puss

2008-02-28 @ 02:24:47
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback