God natt!

Nu tänkte jag gå och lägga mig under täcket och mysa med min älskade pojkvän.. Han sover iof men jag kan krama på honom iaf.. Han åker ju trots allt imorgon och om han inte kommer hit på torsdag så kommer vi inte se honom på en hel vecka.. :( Så jag får krama på honom medans jag har chansen, han har ju trots allt inte varit här på hela helgen! Nästan inte iaf.. :P

Får hoppas att jag får lite energi att ta itu med hallen imorgon. Och "kasta" ut barnvagnen som inte används, det är ju helt onödigt att ha två barnvagnar inomhus när man bara använder en.. :/ Sen så finns det ju mer tvätt att vika nu.. *haha* Känns som att det är det enda jag gör, lr försöker undvika att göra.. *haha* :P

Ska se om jag kan tänkas lägga ut lite av Elliotts gamla kläder på
Tradera oxå.. :)

Jag sitter här och känner mig faktiskt rätt till freds med mig själv. Har pratat och försökt vägleda en vän i ett väldigt svårt dilemma. Även om vi kanske inte kom fram till nått bra beslut så känns det ändå som att jag varit till lite hjälp. Så jag känner mig rätt nöjd med mig själv. Meningen med mitt liv är att hjälpa andra. Då jag själv har väldigt dåligt självförtroende och för det mesta känner att jag inte är värd vissa saker så ger det mig väldigt mkt att jag kan hjälpa andra! För mig är andra alltid värda mer än mig själv! Både på gott och ont.
Men för det mesta mår jag bra av att ha det så här så det är absolut inge synd om mig för att jag prioriterar att hjälpa andra innan jag hjälper mig själv. Det är så jag vill ha det för tillfället. Och jag känner mer och mer att om jag inte vill ha så, så kan jag börja säga ifrån.
Mitt jobb har verkligen gett mig mer självförtroende och självkänsla! :) Jag mår bättre och bättre för var dag. :)

Och tack vare Elliott så når jag inte botten lika ofta som jag gjorde innan han kom. Som Nalle Puh säger; Man är aldrig nere med en ballong. Elliott är min ballong! :) Tack vare honom håller jag mig ovanför ytan och vet ni vad?! Jag ler inga falska leenden längre. Nu för tiden ler jag för att jag är glad och inte för att dölja nått! :)

Och för en gång skull ska jag inte lägga på ett skämt som alltid annars när jag varit allvarlig utan med detta säger jag Tack för idag! och God natt! Sov så sött! :)

Kommentarer
Postat av: L I L L E N

hoppas du sov gott =)

Postat av: Maria

hehe 22 mars är nästa månad :) så den tävlingen e inte över :) ha en fin måndag

2008-02-25 @ 06:55:11
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Ladysoul.se

Tradera är bäst :)

2008-02-25 @ 06:56:19
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Linda

Jag är så glad att få se dig växa gumman! Du hjälper inte mig bara lite, du hjälper mig mycket! Jag skulle gärna vilja ge dig en evighets ballong i färgen lila som höll dig uppe gämt *ler* Puss på söt! ;)

2008-02-25 @ 12:57:11
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback