God natt..

Då var det natter och dax för att sova.. Nös precis 4ggr i rad.. Det är rekord för mig så intresseklubben se till att anteckna!! *haha* :P

Är lite hungrig men som vanligt när jag precis varit och handlat vet jag inte vad jag vill ha för det känns som att det inte finns nått hemma.. *haha* :P Jobbigt läge.. ;P Men jag måste äta nått innan jag går o lägger mig annars kommer jag inte kunna somna pga en mage som kurrar.. :P

Måste flytta på den där Osten oxå.. ;P Han kan ju inte ligga i min säng och dega, då får ju inte jag plats..

Det blir till att sova själv idag eftersom i samma veva som jag åkte iväg och handla så åkte Udden och Elliott iväg till Uddens syster för att hälsa på, och eftersom dom åkte så sent så blir det till att sova över där.. :) Mys för dom.. :P

Om ca 7 timmar måste jag upp så det är bäst att jag går och nannar nu..

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har inte missat tävlingstiden., tävlingen håller på ända till 22 mars :)
ha en trevlig lördag!

Postat av: Toge

Man ska INTE äta så sent!!
Efter 22 ska du absolut inte äte ngt större mål!
Och absolut inga mackor, då binder kroppen upp det!!
Inte bra alls! Ät frukt istället och ta ett glas vatten!!

2008-02-23 @ 09:16:41
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: cathrin

svar: Jag vet helt sjukt!

hah jag hatar att nysa :P

2008-02-23 @ 09:35:09
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Johanna

jo de var kul i går.

2008-02-23 @ 14:54:55
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback