God natt..

Denna dagen har varit helt värdelös.. Jag tror att Elliott e lite sjuk han med för att han sov över 2 timmar på dagen idag men vart ändå trött och gick och la sig i tid.. Jag lät honom sova då jag själv var så seg och desto längre han sov desto mer vart klockan då Udden skulle komma hem.. *thihi* ;) Och då fick han ta hand om honom.. ;P

Men Elliott har varit så snäll idag.. :) Lekt själv och varit hur go som helst, inge jobbig alls som jag annars kan tycka.. Jag fick ju tom ligga kvar lite i sängen imorse utan att han klättra upp och hoppa på mig som han brukar om jag ligger kvar och segar medans han vill gå upp..

Imorgon blir det Uppsala. Ska in till ÖB och shoppa gärnet och sen även iväg till Willys och Lidl för att shoppa hem lite mat.. Det är nästan slut här hemma.. :/ Inte nått jag direkt ser fram emot men det måste göras.. Jag hatar att storhandla annars och att göra det när man är trött, seg och sjuk är ju ännu värre.. :/ Men imorgon är enda dagen jag kan få skjuts så då får man ju passa på.. ;P

Är lite depp att det inte blir nå tjejkväll hos Linda men jag hoppas att det kommer igen! Då jävlar ska jag fan inte vara sjuk! Mera c-vitamin åt folket! :P *thihi* Apelsiner och vitlök.. Vad var det Linda brukade göra på skogis och ha på rostbröd.. *hmm* Var det tomat blandat med vitlök?! Gott var det kommer jag ihåg iaf.. Annars är väl (gamla) Lindas favvomat pulvermos med massa ketchup?! *haha* :D Vad det nu hade med saken att göra.. :P

Nej nu ska jag fixa iordning mig en kopp
thé och kolla på slutet av CSI och sen ska jag krypa ner brevid udden i sängen och mysa.. :) Fast eftersom Udden redan sover får jag väl mysa med Oliver.. *haha*

Natti Natt..

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dej!!
Och så hoppas jag du får sova så gott sedan. :o)
/Eva

Postat av: L i n d a . B l o m

GRATTIS!
Din kusin har vunnit en rosa blogg till dig! : ) Kontakta mig så löser vi de. MSN står här ovan : )

2008-02-22 @ 03:08:20
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Maria

Ny tävling i min blogg (totalt 4 snart 5 :)
Ha en jätte trevlig dag!

2008-02-22 @ 09:10:44
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Linda

Åh just ja, dom mackorna hade jag glömt.. men jag har ingen brödrost :( Pulvermos är jag inte alls så förtjust i nu längre.. det ända pulvermos jag är förtjust i dag är du ;)

2008-02-22 @ 13:12:39
URL: http://loserangel.blogg.se
Postat av: Linda

Svar: Precis. xbox Simon.. :D Han har gått ner 40kg 0-o

2008-02-22 @ 17:11:51
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback