God natt!

Nu har "Criminal Minds" slutat och Udden kom hit för ett tag sedan, han fick skjuts till Upplands Väsby så att han kunde ta UppTåget så han kom hit tidigare än vanligt.. :)


Jag ska plocka in i diskmaskinen och sätta igång den och sen ska jag gå och lägga mig! Sova sova säng säng säng, helt klart! Är mega trött!

Funderar på att skriva en lista på saker som borde göras imorgon.. Får bara hoppas att jag har ork till det. Annars blir det väl till att pimpla kaffe.. *thihi* Men det är ju gott så why not.. ;P

Men nu natti natt.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, energi hade jag igår, men idag är jag sliten...*L*
Var den kom ifrån..icke en aning...kände mig lite som duracellkaninen...*L*
Visst är det skönt med diskmaskin?...
tänk vad jobbigt det hade varit annars....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback