God natt!

Nu är det dax att sova.. Imorgon är det ju jobb igen..

Elliott har åkt iväg till sin faster nu och jag har ingen koll på när han kommer hem.. *haha* Bra va?! :P

Jobbet idag gick bra, det var väldigt lugnt. Lär nog vara lite mer ruljans imorgon då det är lördag.. Ska ta med mig lilla Berlioz eller O'Malley oxå tänkte jag.. Så en liten choklad satin hane ska med till jobbet och förhoppningsvis bli såld.. Vare sig han blir det eller inte så kommer han ju stanna där.. Jag säljer ju honom till Fäboden och sen säljer dom han vidare.. ;) Eller kanske jag, imorgon! :P Eller idag blir det juh.. *thihi*

Jag känner mig lite nervös nu oxå.. Anledningen till att jag skulle få jobba var ju för att hon som igentligen jobbade åkte iväg på semester i 2v till Thailand så nu borde hon vara hemma igen så frågan är om jag då kommer att få jobba kvar eller om det blir tillbaka till den andra tjejen.. :/ Jag hoppas verkligen att jag får stanna då jag tycker det är jätte kul att jobba där! :) Men vi får se.. Jag kommer säkert bli jätte besviken och typ börja gråta om jag inte får jobba kvar.. *haha* Inte bra.. :( :P

Men nu är det dax för att sova.. Jag är jätte trött.. Ska upp vid 8.30 står min klocka på.. Då har jag 45min på mig att vakna till och äta frukost innan mamma kommer.. Om mamma nu kommer i tid.. :/ Idag kom jag ju försent till jobbet.. Lite pinsamt, men det verkade inte vara så stor fara. Det var ju som sagt en väldigt lugn dag.. :)

God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback