God natt!

Ja men nu är det väl ändå dax att sova.. Nu har jag degat tillräckligt länge.. :P

Imorgon ska jag på nå tråkigt möte.. Riktigt trååååkigt.. Men men det måste göras.. Mamma ska passa Elliott då Udden inte kommer att komma hit på hela veckan..

Han ringde idag och frågade mig om han fick gå ut med sin polare imorgon efter jobbet och ta några öl.. *haha* Sån koll jag har på min gubbe.. *haha* Nädå men i vanliga fall brukar han åka hit på sin singeldag men nu hade han blivit utbjuden av Pär så då får jag väl låta dom gå på sin lilla bögdejt.. ;P *haha*

Förhoppningsvis klarar vi oss utan honom på torsdag.. :P Annars får vi ringa hit honom så får han komma över dan, nått han inte blir så överlycklig över.. *haha* Komma hit vid 12 och sen åka vid 18-tiden igen.. Onödiga pengar.. :/ Det kan jag iof hålla med om.. Onödigt när man stannar så kort tid.. :/

Nej just det jag skulle sova inte svabbla! :P

God nattersch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback