God natt för Elliott..

Ja då var det dax för den lilla att sova igen.. Idag var han dock inte lika glad som natten innan.. :/ Men det verkar gå bra iaf.. :) 1½ vällingflaska idag igen.. Han e matvrak det lilla barnet lr så äter vi middag allt för tidigt.. :/ Inte bra.. Hade tyvärr inge yoghurt lr risifrutti hemma just nu så då får det bli extra välling istället.. :) Bättre än bara en smörgås där han ändå bara kommer att äta upp skinkan på.. *haha* :P

Nu ska jag kolla på Carolina Gynning med min stora kopp thé! :D Den e lööövlääj!! Me lööööv!! :D Mycket thé får det plats.. *thihi*

Sen ska jag göra lite gröt med hackad spenat i till hamstörserna.. :)

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Beror på om du vill ha en gratisdesign eller donationsdesign : ) Donerar du din summa kan vi ordna det imorgon : ) Gratis listan är dock låååång : )

Postat av: Linda

Va.. frågar du om designe av Linaslya och inte mig? *gråta*

2008-02-07 @ 22:38:45
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback