"God" morgon..

Nu har Elliott legat och dragit mig i håret och slagit mig tillräckligt länge så det är väl bara att pallra sig upp.. Han är så trevlig att han gör sånt när han tycker att jag inte ska ligga i sängen längre.. Det spelar ingen roll om jag är vaken eller inte.. :/ Trevlig "ovana".. NOT!

Jag ska väl ringa till mamma och fråga när hon hade tänkt att komma och hämta oss.. Och även erbjuda att hon kan få komma och hämta bara Elliott.. Undra hur glad hon blir då.. *haha* :P

Daisy har inte kommit än. Men jag skickade ett sms vid typ kl 6 imorse och skrev att hon inte var välkommen förrens efter klockan 10.. Men nu är ju klockan över 10 och eftersom tåget går 10.21 så borde han vara här typ nu för att hinna med det.. Om jag har tur så har han försovit sig och kommer inte förrens vid 11.. *thihi* ;P

Nu ska jag byta blöja på barnet.. Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Toge

ut och yra som vanligt..eller på fyllan, vet inte ännu...haha
På happyhair.se, där är bra priser om man bara vill testa på löshåret.. både syntet & äkta hår

Postat av: Tu Madre

Haha :D
Alice brukar också hoppa på mig och dra mig i håret. Men då brukar jag säga åt henne att sätta sig på min rygg och slå mig lite, när jag ligger på mage, så får jag en gratis morgon-massage :D haha

2008-02-29 @ 12:00:48
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback