God morgon!

Idag skiner solen! Och om det inte får en på bra humör så vet jag inte vad som kan få en på bra humör.. *haha*

Här har vi hunnit gå upp, byta blöja, gå in till hamstrarna och se att Citruz än en gång tömt hela sin vattenflaska i buren.. *suck* Så nu kände jag mig lite tvungen att göra rent hans bur.. Det blir ju så äckligt med blött spån, speciellt när typ halva buren är blöt.. Jag ska testa med att hänga upp hans vattenflaska i taket och hoppas att han inte biter på samma sätt då, men innan jag gör det måste jag hitta nått att klistra fast på buren så att han inte kan bita på hålet där vattenflaskan satt.. Man blir ju så trött på han! Han tömmer flaskan på typ 10min.. Och man kan ju inte låta honom sitta utan vatten för han kan ju bli törstig så då går man ju och fyller på igen.. Han tömmer ca 1-2 vattenflaskor om dagen.. Nån som har nå bra tips hur man får honom att sluta?! Jag ska testa med vattenflaskan i taket, det brukar funka för vattenflaskbitare.. :)

Elliott sitter fortfarande i pyjamas och smaskar på sin frukost välling. Den vart nog lite för varm vällingen för annars brukar han äta upp den rätt fort..

Just nu hoppas jag på att solen ska leta sig förbi huset framför mig och leta sig in i min lägenhet, då blir både jag och Oliver glada! ;P

Jag ska fixa iordning lite kaffe så att jag kan hålla mig vaken för även om solen skiner så är jag lite trött.. ;P Som alltid mao.. *haha* Man kanske ska börja testa druvsocker som
Grisela tipsade om.. ;P

Nu ska jag kolla om Citruz bur hunnit torka sen ska jag plocka ut ur diskmaskinen.. :)
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback