God morgon!

Nu har Udden gått och Daisy kom precis.. Vad stor lilla flickan har blivit! ;D

Här hemma är vi jätte snoriga men glada ändå.. ;P Jag ska ju jobba så jag är så glad så glad.. ;P

Kunde inte sova igår.. Låg nog och vred och vände på mig i sängen i säkert 2-3 timmar.. Tror jag somnade först runt 4-5 nångång.. Så jag är glad att Udden tog Elliott imorse för han hade minsann inga svårigheter att sova det hörde jag det.. SNARK! :P *haha*

Får se vad dagen har att erbjuda idag då.. Daisy har redan börjat röja runt som en galning.. Hon gnäller lite, det var ju några dagar sedan hon var här utan Kim.. Lilla fjanthunden.. ;P

Nu ska jag äta frukost.. :)

Vad ska ni för planer för dagen? :)

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

jaa :( vilket trauma för både barnen och mamman... usch

Postat av: Toge

Ska ut och gå en runda sen i det soliga vädret efter att Alexander sovit/vilat.. Ska även göra det som alla älskar, betala räkningarna! haha

2008-02-25 @ 12:08:44
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Anonym

Taaack! :D

2008-02-25 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback